Thursday, June 2, 2011

PERBEZAAN AWEK AKU DAN AWEK KAU.

Awek aku cantik awek kau  huduh.

Awek aku slim awek kau  montel.
Awek aku putih awek kau  hitam.
Awek aku tinggi awek kau  pendek.
Awek aku pandai awek kau  bodoh.





Tapikan aku xtahu nak cakap apa kepada kau...





Awek kau PENYAYANG , awek aku miang.
Awek kau LEMAH LEMBUT, awek aku garang.
Awek kau SOLEHAH ,awek aku kaki sembelih.
Awek kau JUJUR ,awek aku penipu.
Awek kau SETIA ,awek aku.


die dah tinggal kan aku, huhuhuhu..aku nak awek macam awek kau..
nak awek kau<--




Setiap orang adalah unik. Setiap orang ada kelebihan dan kekekurangannya yang tertentu. Tidak ada manusia yang sempurna kecuali Rasululluh s.a.w kerana baginda telah ditentukan maksum. Selebihnya tidak terkecualai daripada sifat lemah, buruk, hina, sakit san bermacam-macam perkara lagi. 
Anda tidak perlu berasa susah hati lantaran gemuk, tidak menarik, terlalu rendah malah cacat. Biar bagaimana keadaan anda, anda tetap unik dan tanpa anda alam ini tidak sempurna.


p/s:Tiada antara saya dan awak.ini adalah hanya untuk mainan dan berkata sahaja dari ery sahaja..

anda suka?meyh la like..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...