Wednesday, June 29, 2011

kawan sahaja

haRgai Erti Keperhatian Kawan anda kepaDa anDa walaupun SEkejap yang mEreka Luangkan, kan Sentiasa BerseDia dalam apEr Jua KeadaaN yang aKan kawan aNda lakukaN saMa Ada baik atau pun buRuk..


abaikan Kawan yang maKan kaWan...
SemaTkan kaWan yang SetiaKawaN...


EppY salU aNd sMile alwaYs..
jaNgan jatuh Sebab kawan tapI banggun Sebab KAWAN






kiTer kaWan dulu Kini daN sampai biLer2


iYer kiter kawan  dari dulu laGi...
SekaraNg kiTer sTill Kawan Lagi..???
aKu sayang k0ranG laGi.. luper k0ranG adlah saTu pErkara Yang aKu susaH nak Buat...
aKu takkaN luper kan kisah kiTer dulu Semasa daN masa Depan....
aKu tahU k0raNg p0n masih cam aKu kan...
xkan Pernah luper macam maner telataH k0rang Tyme masa BersaMa dulu...
aKu gak taHu sekarang kitEr dah masing2 bawak haluan Sendiri Dengan study aNd macm2 laGi perkara..
aKu Tetap sayang k0rang....
kawaN akU SekaRang yang sudi jady f0l0ower Bl0g aKu... aKu haRgai kaSih Kiter dari dulu saMpai SekaraNg... KesetiaaN mu ku sanjuNg... NgEee~  iBarat Cinta Pulak kan...
Buat kawaN aku yanG masih L0m Sedia Jady f0l0oweR aKu sudi2kaN haty k0rang...
PengajaRannNyer Dekat siNi jika kIter MenhaRgai erti kasih sayaNg walaup0wn Cikit dari kawan Kiter pasty satu Ketika saat aNd kasih sayang kiter aKan sedarkan kawan Kiter aNd hidup Kiter xkan gelisah ruNsing...
anda suka?meyh la like..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...