Friday, August 19, 2011

HANYA BERKATA-KATA DARI MIMPI TIDUR!

Pada suatu hari awak dan saya naik bas tapi tak tahu la kite nak pergi kemana .Lepas tu awak dah sampai dekat destinasi awak dan awak nak turun tibe-tibe masa nak turun awak ambik henset saya .Saya terkejut saya turun dan kejar awak dan sampai masa nak melintas jalan pun saya tetap kejar awak.Tibe-tibe nak sampai seberang jalan sana masa tengah kejar mengejar kite terserempak  dengan tiga orang lelaki bersenjatakan parang.Awak terkejut entah kenapa awak bagi duit dekat saya.Saya berebut dengan lelaki tu nak ambik duit itu dan akhir nya saya berjaya  rampas duit yang awak bagi dekat saya itu.Ada seorang lelaki itu tolak awak sampai jatuh dan terus pengsan,seorang lelaki lagi itu letak parang  dekat kaki awak, Saya kejutkan awak sampai awak sedar .Awak mula sedar tetapi awak sudah tidak mengenali siapa saya lagi.Saya merayu dekat lelaki itu  supaya jangan tetak kaki awak,lelaki itu pun buang parang dia dan awak ambik parang itu nak gaduh dengan dia tetapi saya halang awak.Dalam keadaan awak masih dalam separuh sedar saya suruh awak melarikan diri daripada lelaki-lelaki tersebut untuk selamat kan diri awak.Awak lari tetapi agak slow je sebab awak dalam keadaan separuh sedar .Saya geram saya pun terus tarik tangan awak dan kita lari bersama-sama.Lelaki tadi terus mengejar kita .Saya bawa awak pergi ke surau dan orang dekat situ selamatkan kita daripada lelaki itu. 
~THE END~

anda suka?meyh la like..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...