Saturday, March 19, 2011

jangan percaya kawan 100%

hari ini aku nak berkata sikit tetang berkawan nie..selama nie aku berkawan dengan dye ok je nampak baru-baru nie kawan aku nie dye dalam kesusahan aku tolong dye.dye mintak pnjam duit dengan aku sikit saje cume dalam RM400 je.time dye mintak aku bagi terus je dye alasan nak gune bayar hutang orang nak beli barang dapur aku tahu dye tipu aku tapi kenepa aku bagi jugak ye.aku nie pandai bace fikiran orang ok aku tak tipu bohing ada la tu sikit tak banyak pun.aku bagi ar dye sikit2 duit tu.lepas bagi aku tengok dye mewah ar sikit.aku buat tak tahu je tapi time dye dah ada duit cakap baru nie dah nak bayar duit aku tapi xbayar ag lepas tu aku cakap nak duit aku dye cakap kad bank dye ade dengan orang lain.lepas aku mintak lagi dye cakap duit itu sudah habis diguna.. tu buat aku panas hati tu..aku sudah kehilangan kepercayaan terhadap dye selepas ini.lantak ar dye nak kata ape pun terhadap aku.sape suruh kau buat aku macam ini macam aku nie xde perasaan tapi sebaliknye kau yang xde perasaan ok!tamat!
anda suka?meyh la like..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...